Hieronder staan antwoorden op vragen die we vaak ontvangen.

Als u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, neemt u contact op met ons: we staan voor u klaar.

Grondbeginselen voor lidmaatscha
Hoe word ik lid van e-Rewards®?

Lid worden van e-Rewards is GRATIS en kan alleen op uitnodiging. Onze partners sturen hun klanten een uitnodiging om deel te nemen aan het programma. Indien u uw e-mailadres aan een van onze partnerbedrijven heeft gegeven, kunt u dus eventueel een uitnodiging ontvangen om Lid te worden van e-Rewards.

Wie kan Lid worden van e-Rewards?

e-Rewards staat open voor alle personen die 18 jaar of ouder 16 zijn, een e-mailadres hebben en in Nederland wonen.

Wat kost deelnemen aan e-Rewards?

Lid worden en deelnemen aan e-Rewards kost helemaal niets. Sterker nog, wij belonen u voor uw deelname aan marktonderzoeken.

Kan ik mijn inschrijfvragenlijst op een later moment afmaken?

Ja. U heeft nadat u zich inschrijft 30 dagen de tijd om de inschrijfvragenlijst te voltooien. Meld u eenvoudigweg aan op de e-Rewards website met uw e-mailadres en e-Rewards wachtwoord. Er wordt dan een link op uw startpagina voor Leden gezet waarmee u de inschrijfvragenlijst kunt voltooien.

Hoe kan ik Opinion Points verdienen?

U verdient Opinion Points door gewoon uw mening te geven. Door deel te nemen aan e-Rewards enquêtes geeft u ook mee vorm aan nieuwe producten en diensten. De enquêtes zijn eenvoudig te beantwoorden en we zijn ervan overtuigd dat u ze leuk en interessant zult vinden.

Hoe snel kan ik mijn Opinion Points inwisselen?

U mag uw Opinion Points inwisselen zodra u voldoende punten heeft verzameld voor de gewenste Reward.

Kan ik mijn Opinion Points verkopen of overdragen aan iemand anders of Opinion Points van verschillende accounts bij elkaar voegen voor een hoger Rewards niveau?

Uw Opinion Points hebben geen contante waarde en mogen niet worden overgedragen, geruild, verkocht of gecombineerd met een andere e-Rewards account. Er geldt een maximum van één e-Rewards account per persoon. Zie onze Lidmaatschapsovereenkomst voor meer informatie.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

U kunt uw lidmaatschap opzeggen door in te loggen op de e-Rewards website. Klik daar bovenaan de pagina op het tabblad 'Mijn account' en selecteer 'Voorkeuren' in de vervolgkeuzelijst. Vul het online formulier in en stuur het in om uw lidmaatschap op te zeggen.

Kan ik e-mails van e-Rewards tegenhouden zonder mijn lidmaatschap op te zeggen?

U kunt vragen dat e-Rewards u geen e-mail meer zendt zonder uw e-Rewards lidmaatschap op te zeggen door de link 'Lidmaatschap opzeggen' onderaan de e-mails van e-Rewards aan te klikken. Als u weer e-mails van e-Rewards wenst te ontvangen, kunt u eenvoudigweg contact opnemen met ons.

Mijn account
Hoe meld ik mij aan op de Ledenwebsite?

Ga eenvoudigweg naar de e-Rewards website, kies uw land/taal, voer in de velden op Aanmelden voor Leden het e-mailadres waarmee u zich heeft ingeschreven bij het programma en uw e-Rewards wachtwoord in en klik op 'Aanmelden'.

Als u cookies heeft ingeschakeld in uw browser, wordt u doorgezonden naar een persoonlijke pagina wanneer u de e-Rewards website bezoekt. Als u uw accountgegevens wilt bekijken of Opinion Points wilt inwisselen, moet u zich ook aanmelden.

Hoe kan ik mijn contactgegevens zoals mijn naam, e-mail of postadres bijwerken?

Om uw contactgegevens, met inbegrip van uw naam, postadres en/of telefoonnummer bij te werken, log in op de e-Rewards-website, klik op de tab "Mijn Account" bovenaan op de pagina, selecteer bovenaan "Contactinformatie" en volg de verstrekte instructies. Neem contact op met ons a.u.b. als u uw e-mailadres wenst te veranderen.

Hoe weet ik hoeveel Opinion Points ik heb verdiend?

U kunt uw accounttotaal bekijken en zien hoeveel Opinion Points u heeft verdiend door in te loggen op de e-Rewards website. Klik daar op het tabblad 'Mijn account' bovenaan de pagina. Kies 'Accountoverzicht bekijken' en volg de instructies op het scherm.

Hoe verander ik mijn wachtwoord voor e-Rewards?

Om uw e-Rewards-wachtwoord te wijzigen, moet u zich aanmelden op de e-Rewards website met uw e-mailadres en huidige wachtwoord. Klik op het tabblad 'Mijn account' bovenaan de pagina, selecteer 'Wachtwoord wijzigen' en volg de instructies op het scherm.

Rewards
Hoe wissel ik Opinion Points in?

U kunt de Opinion Points die u verdient, inwisselen voor waardevolle Rewards in ons Rewardcentrum. U kunt uw beschikbare Rewards bekijken door in te loggen op de e-Rewards website. Klik daar op het tabblad 'Rewards' bovenaan de pagina en selecteer 'Rewardcentrum' in de vervolgkeuzelijst. Zodra u een Reward selecteert die u wilt opvragen, wordt u gevraagd uw e-Rewards-wachtwoord nogmaals in te voeren en uw keuze te bevestigen.

Waarom heb ik mijn Reward niet ontvangen?

e-Rewards stuurt de meeste inwisselcertificaten naar het e-mailadres in uw Ledenprofiel. Als u uw certificaat binnen een half uur nog niet heeft ontvangen, controleer dan of de e-mail niet abusievelijk als spam is bestempeld en daardoor in uw spammap is beland. Als u uw e-mailadres heeft gewijzigd, werk dan ook uw contactgegevens bij en neem contact op met ons om een nieuwe certificaat te laten maken.

Wat is mobiele verificatie?

Om uw gegevens te beveiligen en uw beloningen te beschermen, moet u uw account verifiëren met een geldig mobiel telefoonnummer, alvorens u een beloning kunt inwisselen. Om uw gegevens te beveiligen en uw beloningen te beschermen, moet u uw account verifiëren met een geldig telefoonnummer, alvorens u een beloning kunt inwisselen.

Nadat u uw mobiele telefoonnummer heeft ingevoerd, sturen we u een validatiecode toe. Deze moet u invoeren om een beloning te kunnen inwisselen.

Let op: wil je meer dan één beloning verzilveren binnen in een periode van 7 dagen, dan kun je voor iedere transactie worden gevraagd dit verificatieproces opnieuw te doorlopen.

Als u geen mobiele telefoon hebt, kunt u uw account verifiëren met een vast telefoonnummer.

Waarom moet ik mijn account verifiëren met een mobiel telefoonnummer?

Mobiele verificatie is een extra stap die u moet doorlopen voordat u een beloning kunt inwisselen. Het is bedoeld om uw gegevens te beveiligen en uw account en beloningssaldo te beschermen.

Dit is alleen om uw gegevens te beveiligen - we zullen uw gegevens niet delen met derden of gebruiken voor marketingdoeleinden.

Enquêtes
Waarom stellen jullie me dezelfde vragen in verschillende enquêtes? Als ik een vraag al eerder heb beantwoord, hebben jullie die informatie toch al?

Persoonlijke demografische en profielgegevens van onze Leden worden met onze partners en cliënten alleen in singulier samengevatte of geaggregeerde vorm gedeeld. Deze gegevensindelingen beschrijven het profiel en de demografische gegevens van een e-Rewards Lid (of een groep Leden) zonder specifiek een bepaald Lid te identificeren. Als onze onderzoekscliënten die gegevens willen hebben, moeten ze u dus vragen of u ze die rechtstreeks wilt geven. Daarom komt u soms dezelfde of vergelijkbare vragen tegen in verschillende enquêtes.

Hoe herken ik een e-mail van e-Rewards?

E-mails van e-Rewards zijn afkomstig van e-Rewards en hebben '@e-Rewards.net' in het veld 'Van' in het e-mailadres. Berichten van Ledenservices zijn afkomstig van e-Rewards en hebben '@e-Rewards.com' in het veld 'Van' in het e-mailadres. Weet u niet zeker of de door u ontvangen e-mail afkomstig is van e-Rewards, neem dan contact op met ons.

Hoeveel e-mail krijg ik van e-Rewards?

U bepaalt zelf uw deelnameniveau door ons te laten weten hoeveel verdienkansen van e-Rewards u per week wilt ontvangen. Log hiervoor in op de website van e-Rewards, klik op het tabblad 'Mijn account' bovenaan depagina, selecteer 'Voorkeuren' in de vervolgkeuzelijst en volg de instructies op het scherm.

N.B.: Het werkelijke aantal e-mails dat u elke week ontvangt, hangt af van uw deelnameniveau en van de beschikbaarheid van enquêtes die we elke week hebben in uw interessegebieden. Hoe meer we over u weten, des te meer enquête-uitnodigingen we u kunnen sturen.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik Opinion Points heb verdiend voor mijn deelname aan een specifieke enquête?

Uw online accountoverzicht bevat een gedetailleerde lijst van de Opinion Points die u heeft verdiend. Meld u eenvoudigweg aan op de e-Rewards website, klik op het tabblad 'Mijn account' bovenaan de pagina en selecteer 'Accountoverzicht bekijken' in de vervolgkeuzelijst.

Hoe lang duurt het voordat Opinion Points worden bijgeschreven op mijn account nadat ik een enquête heb voltooid?

In de meeste gevallen worden de punten op uw account bijgeschreven zodra u een e-Rewards enquête voltooit. Af en toe kan het echter maximaal 14 werkdagen duren voor de verdiende punten zijn bijgeschreven op uw account.

Wat moet ik doen als ik de link in de uitnodigingsmail voor de enquête niet kan openen?

We doen ons best om te zorgen dat links naar e-Rewards enquêtes in de meeste e-mailprogramma's op één regel verschijnen. Als de link echter verder gaat op een tweede regel, moet u de HELE link kopiëren en dan in het navigatievenster van uw browser plakken.

OPM: U kunt ook aan enquêtes deelnemen via de startpagina voor Leden op de e-Rewards website.

Privacy
Gaat e-Rewards mijn e-mailadres verkopen?

Geen sprake van. e-Rewards stelt alles in het werk om uw privacy te beschermen. We beloven u nooit met opzet gegevens over uw identiteit, e-mailadres, telefoonnummer of privéadres aan een derde te verkopen, verhandelen, verhuren, onthullen of openbaar te maken zonder uw toestemming of tenzij ons dit door een rechtbank of overheidsinstantie wordt opgelegd.

Technische vragen
Waarom krijg ik geen e-mails van e-Rewards?

e-Rewards stuurt alleen e-mails naar Leden met bevestigde e-mailadressen. Als u onlangs Lid bent geworden van e-Rewards en nog niet eerder een e-mail van ons heeft gekregen, heeft u uw e-mailadres misschien nog niet bevestigd. Zoek in uw Postvak IN of Bulk/Spambox de bevestigingsmail van e-Rewards. Volg de instructies in de e-mail om uw e-mailadres te bevestigen.

Als u uw e-mailadres al wel heeft bevestigd of al eerder een e-mail heeft gekregen van e-Rewards, is het mogelijk dat de spamfiltersoftware van uw ISP de e-mails van e-Rewards abusievelijk als spam bestempelt en uit uw Postvak IN houdt. Voeg om te voorkomen dat e-mails van e-Rewards voor spam worden gehouden het volgende e-mailadres toe aan uw adresboek en lijst van vertrouwde afzenders.

•  erewards@e-rewards.net
•  info.nl@e-rewards.com

Als u zich met het e-mailadres van uw werk heeft ingeschreven bij e-Rewards, moet u deze lijst met e-mailadressen eventueel ook aan de e-mailbeheerder van uw bedrijf bezorgen.

Kan ik jullie website gebruiken als ik cookies heb uitgeschakeld?

Helaas niet. Als u wilt inloggen als e-Rewards Lid, moet u cookies inschakelen in uw browser.

Wat als dat ik cookies heb ingeschakeld en me nog altijd niet kan aanmelden?

Als u inlogt als Lid, zorg dan dat u het juiste e-mailadres en e-Rewards wachtwoord gebruikt. Als u uw wachtwoord bent vergeten of een nieuw wachtwoord nodig heeft, klik dan hier.

If, after receiving your new password, you are still unable to log in, Als u uw nieuwe wachtwoord heeft ontvangen en u nog altijd niet kunt aanmelden, moet u mogelijk uw cache leegmaken en uw tijdelijke bestanden verwijderen. Een andere mogelijkheid is dat u eventueel een filter- en blokkeersoftwareprogramma gebruikt, waardoor geen cookies op uw computer kunnen worden geplaatst. Een laatste mogelijkheid is dat uw computer beschermd wordt door een firewall of proxyserver die cookies tegenhoudt. Dit is courant in een bedrijfsomgeving. In dat geval kan uw browser ongeacht de instellingen geen cookies verzenden of ontvangen.

Wat moet ik doen als ik een foutmelding over het wachtwoord krijg?

Als u inlogt als Lid, zorg dan dat u het juiste e-mailadres en e-Rewards wachtwoord gebruikt. Als het wachtwoord dat u gebruikt niet werkt, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door hier te klikken.

Stel dat ik de foutmelding "Pagina niet gevonden" krijg?

We gebruiken een grondig testproces om te verzekeren dat u toegang heeft tot alle links en pagina's van de website. Onze excuses voor het geval u dergelijke foutmelding krijgt wanneer u onze website gebruikt. Neem in dat geval contact met ons op en meld de storing zo gedetailleerd mogelijk.

Welk type webbrowser werkt het best bij e-Rewards?

Onze website werkt het best met de volgende browsers: Internet Explorer versie 6.0 of hoger, Firefox versie 3.6 of hoger; Chrome en AOL. Om veilig toegang te krijgen tot gegevens en volledig te kunnen deelnemen aan het e-Rewards-programma, moeten zowel sessie- als permanente "cookies" zijn ingeschakeld.